Şikayet ve İtirazlar
Şikayet; özel veya tüzel kişilerden, kuruluşumuz faaliyetleri ile ilgili olarak yapılan yazılı web ortamında veya kendilerinin yazarak verdikleri başvurulardır.
İtiraz; kuruluşumuz faaliyetleri ile ilgili olarak kuruluşların, kendilerini ilgilendiren konularda alınan kararlara karşı yaptıkları yazılı başvurudur.
Şikayet ve itirazlar, “Şikayet ve İtiraz Takip Formu” ile kayıt altına alınır. En geç bir hafta içerisinde şikayete/itiraza konu olmayan en az üç kişinin katıldığı toplantı ile değerlendirilir, sonuçlar oy çokluğu ile belirlenir. Gerekiyorsa düzeltici veya önleyici faaliyet başlatılır. Şikayet/itiraz sahibine yapılan işlemler hakkında bilgi verilir.
AKM, şikayet ve itirazı onaylamak için gerekli bilgilerin toplanması ve doğrulanmasını teyit etmektedir.
Şikayet alındıktan sonra en geç 5 iş günü içerisinde değerlendirmeye alınır, 5 iş günü içerisinde toplantı yapılır ve 5 iş günü içerisinde sonuca bağlanır.
Şikayet ve itirazlara yönelik kararlar ve yapılan faaliyet ile ilgili bilgi, itiraz sahibine resmi olarak bildirilmektedir.
Şikayet ve itirazlarınızı aşağıdaki formu doldurarak bizimle paylaşabilirsiniz.
Şikayet ve İtiraz Bildirim Formu